Vikarierande förvaltningsassistent

Halmstad
Ansök senast: 2022-12-11

Willhem söker vikarierande förvaltningsassistent till Halmstad

Är du social, strukturerad och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta på ett bostadsbolag som är nytänkande och vill framåt? Nu söker vi en vikarierande förvaltningsassistent till vårt glada och engagerade team i Halmstad under perioden 1 feb 2023- 31 jan 2024!

Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetsförvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter. 


I dina arbetsuppgifter ingår:

·        Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser samt förråd

·        Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten

·        Visning och besiktning av lägenheter

·        Skriva hyresavtal

·        Upprätthålla kundservice via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret.

·        Nyckelhantering

·        Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende

·        Upprätta information till hyresgäster

·        Övrig kontorsadministration

 

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke. Körkort är ett krav.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som trivs både med eget ansvar och att samarbeta med teamet. Du har ett stort kundfokus och trivs i en roll där du bygger och bevarar goda relationer. Vidare har du en god prioriteringsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att vara en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!


Willhems erbjudande

Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.


Ansökan:

Välkommen med din ansökan senast den 11 december via: http://jobb.willhem.se/ Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetsförvaltare Patrik Sjösten via mail: patrik.sjosten@willhem.se eller telefon: 035-2804277.


Tillträde: 1 feb. 2023 – 31 jan 2024

Arbetstid: Heltid

Lön: Fast lön


På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 300 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Kontaktperson

Patrik Sjösten

patrik.sjosten@willhem.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Var god ange ditt telefonnummer.
Släpp din bild här eller klicka
Var god ange en motivering.
Var god ange ett svar.
Klicka här för att ladda upp dokumenten
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
      Filerna får inte överstiga 50 MB
      Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
      Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

       

      5 %